Soadavatten Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Kan inte välja mellan Twilight, Harry Potter, Vargbröder eller Eragon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Scar Tissue är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Top 5: Silmarillion Härskarringen - Konungens återkomst Härskarringen - Ringens brödraskap Härskarringen - De två tornen Eragon Redigerat 12 Februari 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Sagan Om Klanen Otori-serien ÄR ett mästerverk. Läser igenom serien(1-3) för fjärde gången nu, brukar inleda varje nytt år med det. Själv tycker jag Och Himlens Vida Väv var den bästa. Redigerat 12 Februari 2009 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Mein Kampf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Sagan Om Klanen Otori-serien ÄR ett mästerverk. Läser igenom serien(1-3) för fjärde gången nu, brukar inleda varje nytt år med det. Själv tycker jag Och Himlens Vida Väv var den bästa. En som fattat galoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Mardröms akademin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det kan nog vara alla Henning Mankell's böcker. De är otroliga gryma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Twilight böckerna är mysigt bra ;'> Member, är du 22 år nu?! ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Sagan Om Klanen Otori-serien ÄR ett mästerverk. Läser igenom serien(1-3) för fjärde gången nu, brukar inleda varje nytt år med det. Själv tycker jag Och Himlens Vida Väv var den bästa. Är det inte 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 själv tycker jag att fantasi böcker är idiotiska gillar b.la beskyddaren avhopparen bara ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Berts bokslut Eragon alla ONE PIECE bökerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.