DjLudde Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Kan någon ett pokémon spel på datorn? Jag har letat som en galning! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det finns ju alltid Pokémoncrater. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) alla pokenmon spel som vinns till gameboy så finns till datorn daah <_< Redigerat 5 Januari 2008 av Strato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 alla pokenmon spel som vinns till gameboy så finns till datorn daah <_< Var??? :huh: På vilken sida är pokemon crater??? Jag hittade inte på google och inte på www.pokemoncrater.com :blink: Men finns det något annat??? Och hur kör man Eric_h ´s demo spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 alla pokenmon spel som vinns till gameboy så finns till datorn daah <_< Var??? :huh: På vilken sida är pokemon crater??? Jag hittade inte på google och inte på www.pokemoncrater.com :blink: Men finns det något annat??? Och hur kör man Eric_h ´s demo spel??? Eric_H´s spel får du fråga om i hans tråd.Konstigt att det inte fungerade, kolla så du stavade rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 PokemonCrater är väl nedlagt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 PokemonCrater är väl nedlagt?Ja, det har du väl rätt i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) blahblahblah... Redigerat 7 Januari 2008 av Draghon romsite...//Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) INTE LAGLIGT.Är det lagligt? Redigerat 7 Januari 2008 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Antagligen inte xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Man kan iförsäg köra spel som man har gjort på gamemaker... jag kan inte skicka in mitt demo för jag vet inte hur man gör men det vore bra om någon skrev :thanks: har ni gjort något spel på game maker så skicka till den här tråden XD :P Redigerat 7 Januari 2008 av ludde10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) EDIT:bort taget Redigerat 7 Januari 2008 av orre_best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg