Haney Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hjälp! Jag vill jättegärna veta hur man kan få emulator till min dator, plus Super Mario 64 till det! Har ingen aning om hur jag gör, skulle vara jättesnällt om någon gav mig en länk eller liknande till nedladdning eller något! Tack på förhand! //Hanna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) För att förhindra att tråden låses så skulle jag vilja tillägga att Emulatorer är inte olagliga. Spel till emulatorer (sk. Roms) är inte olagliga så länge du köpt spelet i fråga. Så ska du ha Super Mario 64 till din dator måste du ha det riktiga spelet till Nintendo 64 - Annars är det olagligt och dömmas för brott mot upphovsrättslagen. Redigerat 5 Januari 2008 av MoveMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haney Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Okej, då vet jag, tack ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Du får ladda ner ett spel som du inte har. Men du får inte ha det mer än 24 h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 §3.7 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg