mryamanami Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) när jag startar gta sa sa-mp och väljer en server är det okej men när spelet börjar och jag ska gå med min gubbe så följer inte skärmen efter utan är kvar på det ställe där han börja vad ska jag göra för att fixa detta så skärmen följer med honom HJÄLP!! :( tack på förhand mryamanami :lol: Redigerat 5 Januari 2008 av mryamanami Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 MTA : SA eller GTA SA : MP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mryamanami Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 ett riktigt svar tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 MTA : SA eller GTA SA : MP Det står GTA SA: MP i inlägget och rubriken, så det är nog det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 när jag startar gta sa sa-mp och väljer en server är det okej men när spelet börjar och jag ska gå med min gubbe så följer inte skärmen efter utan är kvar på det ställe där han börja vad ska jag göra för att fixa detta så skärmen följer med honom HJÄLP!! :( tack på förhand mryamanami :lol: :lol: Prova på en annan data!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Installera om, om det inte funkar. Testa att spela på en annan MP server och se om det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg