Hoppa till innehåll

Var Kan Jag Köpa World In Conflict?


Musten

Rekommendera inlägg

Hej!

 

När jag gick in på webhallen.se så stog det att varan var slut och att den har slutat tillverkas, så var kan jag köpa den?

 

Eller kan man ens köpa den längre?

 

Jag har demot, äger som f*n :D

Redigerat av Apmonstret
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

När jag gick in på webhallen.se så stog det att varan var slut och att den har slutat tillverkas, så var kan jag köpa den?

 

Eller kan man ens köpa den längre?

 

Jag har demot, äger som f*n :D

webhallen har den ju visst inne http://www.webhallen.com/prod.php?id=76292 kolla själv

Redigerat av Aviator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

När jag gick in på webhallen.se så stog det att varan var slut och att den har slutat tillverkas, så var kan jag köpa den?

 

Eller kan man ens köpa den längre?

 

Jag har demot, äger som f*n :D

webhallen har den ju visst inne http://www.webhallen.com/prod.php?id=76292 kolla själv

 

Låt mig berätta...

Jag laddade ner en gång för inte så länge sen World in Conflict DEMO, sen spela jag, sen när jag skulle avsluta spelet så kom det upp en ruta som det stog "Buy The Game Now" på, jag klicka där, och så kunde man välja mellan olika länder, jag tog sverige, sen kunde man bara välja webhallen, jag klicka på webhallen, och då stg det att varan hade slutas tillverkas... Fast det kanske var en gammal version eller nåt, eftersom jag har märkt att nu för tiden står det Windows på alla spel, och förr stog det PC...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...