SlimShady Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Tja allihop! Om ni spelar olika dator spel kan det vara roligt me X-fire som håller koll på hur mkt ni spelar plus att man kan chatta me era kompisar samtidigt man spelar! De e bra det :student: Så om ni har det så tänkte ja att man kan skriva sin användare så att man addar varann! :) Dem som inte har det kan gratis ladda ne det från deras hemsida ;) min användare är i alla fall daneshady. Adda idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 min är 92gunsnroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 ranchit ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Bazsti är min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Gött. Ngn mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 simon12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Får bara "Unknown Error" vid "Förnamn" när jag försöker regga? EDIT: Registrerade via hemsidan istället.. Heter Kazhing. Redigerat 7 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 error3000 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Några verkar ju ha X-fire :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Några verkar ju ha X-fire :Dalla gamers har väll typ det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Några verkar ju ha X-fire :Dalla gamers har väll typ det? Dom som är värda att kallas gamers :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 har men använder inte längre...vad räknas jag som då :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.