mashemoto Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 hrj jag fick 9dragons av en kompis men jag får inte igång det...det står hela tiden "Xlauncher har slutat fungera" och så kan man välja "sök efter lösning på internet och avsluta" eller "stäng programmet" jaghar windows vista om det har med saken å göra. jag har provat att installera om 9dragons ett par ggr nu med //mooney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 hrj jag fick 9dragons av en kompis men jag får inte igång det...det står hela tiden "Xlauncher har slutat fungera" och så kan man välja "sök efter lösning på internet och avsluta" eller "stäng programmet" jaghar windows vista om det har med saken å göra. jag har provat att installera om 9dragons ett par ggr nu med //mooney Testat ladda ner senaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 men jag kan ju inte starta det äns! jag kommer inte fram så att den laddar er den senaste patchen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Jag menar manuellt, du går till hemsidan och laddar ner patchen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 det går typ inte.... jag kan inte hitta det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 är inte 9dragons ett gratis spel som man bara laddar ner? om du nu har fått den på cd så kanske det inte funkar där längre :P testa att ladda ner en ny verision av det. http://9dragons.acclaim.com/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 jag fick det inte på cd jag åkte hem till kompisen och la över installationsfilen på min externa hårddisk sen provade vi att installer det på hans pappas data och det fungerade felfritt men nu när jag har kommit hem så står det att XLauncher inte fungerar. om ingen har förstårr så har jag installerat spelet men kan inte starta upp det över huvudtaget, jag kommer inte ens fram till den där rutan så att jag kan välja "start game" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ja, det kan ju vara ett vista relaterat problem. kolla på 9dragons forum om det finns nån som tråd där för vista användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) oki får väll kolla där! ...:EDIT:... Jag hittade så att jag fick i gång det nu Redigerat 6 Januari 2008 av Mooney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 f*n 9Dragon suger ju :angry: varför kör du inte RF online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Sorry att jag skrev så men nu ska jag försöka att inte vara så negativ angående trådar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.