excitebike90 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Ville bara tipsa om ett nytt silent hill forum... finns inget sånt på svenska så jag tänkte att det kanske vore kul för några som gillar spelen/filmen.. :) och för att skapa en diskussion.. va tycker ni om silent hill filmen? jag tycker filmen är skit kass om man jämför med spelen. EDIT: f*n va konstigt.. är säker på att jag la till länken.. *reklam* Redigerat 7 Januari 2008 av Nafrali Reklam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Vad heter forumet då? För övrigt är filmen riktigt dålig, då den försöker reda ut det virrvarr som är Silent Hill. Det ska inte redas ut! Det är ju det som gör spelen så bra, att man egentligen inte förstår något. Det okända är det mest skrämmande, inte fula monster och sånt. Pyramid Head , från SH2, är till exempel så sjukt läskig som han är eftersom man inte har en aning om vad som finns där, under pyramidprylen. Dessutom rippar filmen inte lite storyn från det första spelet. Film baserad på spel blir oerhört sällan bra, och denna är inget undantag. Redigerat 6 Januari 2008 av Famine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Öpöp! Inte säga vad forumet heter, då kommer någon arg moderator och biter dig i stjärten. Ont: Filmen är ju helt värdelös jämfört med spelen. Bara massa skit ihop-packat till en enda röra. Inte kul alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Själv har jag inte sett filmen ännu, men jag har hört från många -MÅÅÅÅÅNGA- håll att den sunkar fett. Spelen tycker är riktigt grymma, har nördat igenom alla utom det fjärde :P Jag har funderat på att se filmen, fastän alla säger att den suger så måste jag ju se det med egna ögon liksom. dessutom så vill jag kunna jämföra spelen med filmen själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Bästa SPELBASERADE filmen jag sett, men det betyder inte att den är minsta lilla bra alls... Kändes väldigt dum bara, jag har alltid sett pyramid head som någonting personligt som straffar James i Silent hill 2. Däremot så gillar jag alla spelen, dock tycker jag inte att fyran har så mycket med resten av serien att göra, men annars är den la helt ok - 2an är bäst. Redigerat 6 Januari 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Låser då jag anser att tråden finns bara för att göra reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg