Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Jag har tänkt köpa bättre ram minne och undrar hur jag vet om min data klararjust det ram minnet. Här är min data: Processor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs) Minne: 1024MB RAM NVIDIA GeForce 7900 GS Mycket tacksam för svar =D Citera
Katt Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Ta reda på ditt modelnummer på moderkortet och sök på google, så får du se hur mkt den klarar. Citera
Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Ta reda på ditt modelnummer på moderkortet och sök på google, så får du se hur mkt den klarar. Hur får jag reda på det då? :P Citera
Katt Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Öppna datorn (bokstavligt) och kolla vad det står på moderkortet. Citera
Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 ok lät jobbigt xD Men får la göra det nån gång Citera
WASD Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 ...eller så använder du cpu-z som jag gjorde där det står vilken typ av ram-minne din dator anväder, jag gissar på att du kan ha 4gb som max men jag tycker att 2 är lagom. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.