Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Jag har tänkt köpa bättre ram minne och undrar hur jag vet om min data klararjust det ram minnet. Här är min data: Processor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs) Minne: 1024MB RAM NVIDIA GeForce 7900 GS Mycket tacksam för svar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Ta reda på ditt modelnummer på moderkortet och sök på google, så får du se hur mkt den klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Ta reda på ditt modelnummer på moderkortet och sök på google, så får du se hur mkt den klarar. Hur får jag reda på det då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Öppna datorn (bokstavligt) och kolla vad det står på moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ok lät jobbigt xD Men får la göra det nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ...eller så använder du cpu-z som jag gjorde där det står vilken typ av ram-minne din dator anväder, jag gissar på att du kan ha 4gb som max men jag tycker att 2 är lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.