fruesgkuas Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Lol.. Redigerat 27 November 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Lol.. vad ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Assault rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Lol.. vad ???? X-D <.< >.> <.> >.< lol... -.- 畢桳栠摩琠敨映捡獴 Redigerat 28 November 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Lol.. vad ???? X-D <.< >.> <.> >.< lol... -.- 畢桳栠摩琠敨映捡獴 vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ??????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Det där svärdet är coolt, spelar halo ibland bara hos min kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Det är ju verkligen ingen skillnad på normal och legendary. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Det är ju verkligen ingen skillnad på normal och legendary. ._. Haha :P Nee Normal och Legendary är typ lika svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Det är ju verkligen ingen skillnad på normal och legendary. ._. Haha :P Nee Normal och Legendary är typ lika svårt. Lol nej!!! Legendary e ju så fett mkt lättare än Normal!!!!! har f*n aldrig klarat Normal, men har klarat de på Legendary... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Det är ju verkligen ingen skillnad på normal och legendary. ._. Haha :P Nee Normal och Legendary är typ lika svårt. Lol nej!!! Legendary e ju så fett mkt lättare än Normal!!!!! har f*n aldrig klarat Normal, men har klarat de på Legendary... Det var ett skämt. :P Hoppas du skämtar också annars får du gärna förklara för mig på vilket sätt legendary är lättare än normal :P. Förutom då floods som är lättare på legendary efter som det inte kommer så många som sitter på väggen och skjuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 För att gå on topic igen gillar jag det där vapnet som skjuter i bursts. Vad heter det nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 För att gå on topic igen gillar jag det där vapnet som skjuter i bursts. Vad heter det nu igen?Battle Rifle Vet inget annat som skjuter burst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg