zazaza Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 vapnet som skjuter tre skott i tagen och har 2 x zoomdu mena battle rifle och jag har ändrat mig nu är det:battel rifel :sniper rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Sniper Rifle Beam Rifle Coveant Carbine Battle Rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Battle Rifle Energy Sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Battle Rifle Energy Sword Shotgun spöar energy sword alla gånger :) tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Battle Rifle och Sniper Rifle är de jag använder mest. Använder dock aldrig Energy Sword, då jag tycker det är för n00bs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Covenant Carbine och Battle Rifle är mina personliga favoriter. Dem två tog mig igenom Legendary mode i campaign på bara några timmar :P Använder dock aldrig Energy Sword, då jag tycker det är för n00bs. Korrekt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 I Muliplayer är det energi sword och sniper/beamrifle, och i campaign är det bassoka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... Redigerat 24 November 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Du skämtar ? Normal ?! Jag kör med "Pistols Only" och jag klarar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 alla som tycker BR och sniper är bara är noobs. assasult rifle tar mest skill Mn yeh. det vapnet är verkligen för noobs - assault rifle, försök klara av spelet på legendary genom att bara springa igenom det. (och endast slåss med händera på dem ställen där man absolut måste.) Testa det, nästan intill omöjligt. Assault Rifle är bara för lätt att använda... har redan klarat det på normal din noob jag äger dig noob Du skämtar ? Normal ?! Jag kör med "Pistols Only" och jag klarar det. a ja skämtar skulle bara se va ni svarade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg