cyber-fox Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vad är det för skillnad på master quest och det gamla?MQ är en svårare version av OOT. men om man hade 64 Disk Drive (som bara lanserades i japan) så fanns det en expansion till OOT som vanligtvis kallas URA zelda (men den expansionen släpptes aldrig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Jag tycker att det finns många bättre tex DK 64,SM 64 och banjo tooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Det klart att Zelda är bäst. I alla fall till 64:an. Men jag fattar inte grejen med Master Quest. När jag spelade det så jag tyckte nästan det var lättare, eller i alla fall mindre jobbigt, än orginalet. Det var t.ex lättare att få grejer som "Hookshot-extension" och andra viktiga saker, typ bossnycklar och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Har aldrig spelat Zelda, så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Till N64 är/var OOT bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Vad är "ZSO"? :oEn sida där dom använder program för att ta ut saker ur zelda spel och leta upp beta grejer.Och modda Zelda spel. Och hitta coola Gameshark koder och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 till 64:an är något av zelda spelen bäst. Hade svårt att bestämma vilket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chosen Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 det här är ett nice spel antagligen det bästa med nintendo 64.....jag har vunnit Zelda ocarina of time några gånger men trötnar alldrig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 oot såklart B) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag tycker inte att Zelda är det bästa spelet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Zelda som bästa spel? Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Zelda som bästa spel? Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg