Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Nej inte med den grafiken.Allt handlar inte om grafik, min vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nej inte med den grafiken.Allt handlar inte om grafik, min vän. Sa jag det? Hade det inte varit bättre om grafiken var som TP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nej inte med den grafiken. Allt handlar inte om grafik, min vän. Sa jag det? Hade det inte varit bättre om grafiken var som TP? Det fanns inte så bra grafik på den tiden, svårt att förstå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Zelda äger ju typ har klarat hela spelet fast Jag får döda bossen igen när jag har dödat den assså jag får gå tillbkaa och döda bossen men det änder nåt när man har dödat bossen Alla människor han har hittat Zelda Då kommer alla dansa runt Häst Stället xD :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Yes, det bästa utav Zelda spelen finns till N64 OOT, men det roligaste finns som sagt till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg