plumiy Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Hej, jag bara undrar om någon ska köpa The sims 2 Fritid.Ska själv köpa det för jag tycker det verkar roligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Vad jag känner till finns det inget som heter "The sims 2 Fritid"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Vad jag känner till finns det inget som heter "The sims 2 Fritid"...Jo det finns. Men det har inte kommit ut än.. Jo jag ska nog köpa det nångång.. men inte nu i början tror jag inte.. för då är det säkert så himla dyrt.. Hoppas att det kmr ut till PS2! Vet ngn om det gör det..? PS: Spelet kommer ut den 28.e Februari! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 klart det finns ett som heter Sims 2 fritid! kolla sims sida så e det ju glasklart^^ ja, jag tänker iaf köpa det, man kan typ spela sporter och sjukt mycket annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja jag ska nog köpa det men inte i början för du år det nog liksom ganska dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jag ska kanske köpa det när priserna blir hyfsat låga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
liamkarlsson Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hej, jag bara undrar om någon ska köpa The sims 2 Fritid.Ska själv köpa det för jag tycker det verkar roligt. :D The Sims 2 Fritid Belöna dina simmar med en variation av nya roliga aktiviteter! Nu kan dina simmar återupptäcka glädjen av fritid! Väck dina simmars sanna passion i livet medan de upptäcker och utvecklas i alldeles nya aktiviteter. Sporta, träna balett, bygga modelltåg eller meka med bilen tillsammans med vänner. Dina simmar har nu flera sätt att ta till sig kunskap, stärka vänskapsband och göra sina liv framgångsrikt. Tillverka nya unika objekt som dina simmar kan använda såsom kläder och lergods. Genom att bemästra sina hobbies kan dina simmar låsa upp hemliga belöningar och avancera i nya karriärer. :visslar: :visslar: :visslar: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Men jag ska iallafall köpa det! Det kan väll inte kosta mer än typ 400kr? Och jag undrar en sak.. på det andra The sims 2spelen om man tex vill att en sim ska spela tvspel. så gör själva simmen det vilket är ganska tråkigt! Kan man göra det själv i "Fritid"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Eftersom det ej har kommit ut än så är det ju svårt att veta, men du kanske kan skriva ett mail och fråga dom? de som gör The Sims 2 Fritid alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) har alla sims spel så det är klart jag kommer att köpa detta också . The sims 2 fritid kostar bara 299 kr Redigerat 26 Januari 2008 av helenac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 har alla sims spel så det är klart jag kommer att köpa detta också . The sims 2 fritid kostar bara 299 kr Det kostar 299 på internet att boka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag tror att jag ska köpa den men är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg