bazti Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 namn, lvl och server på RFO? själv så heter jag TheGreatest(lvl 38 gunner) och TheGreatestW(lvl 38 glad) och spelar bara på Solus :) är acc såklart :P. well jag har en lvl 4 bell också men ändå... RF-online verkar riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 ja..enda nackdelen är väl att det är gratis, finns många botar och spammers. men botarna kan man döda och man kan blocka spammers :) så det är inget jätte problem precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Förlåt för att ytterligare gå lite offtopic, men den enda mirroren för att ladda ner RFO från på sidan går till fileplanet och man behöver vara betalmedlem där för att ladda ner det, kan nån en annan mirror? Redigerat 10 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 innan fanns det många alternativ men nu finns det bara fileplanet :/ (som jag har sett) skulle också uppskatta om någon hittar ett annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 ja..enda nackdelen är väl att det är gratis, finns många botar och spammers. men botarna kan man döda och man kan blocka spammers :) så det är inget jätte problem precis. Isåfall, varför ens klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Förlåt för att ytterligare gå lite offtopic, men den enda mirroren för att ladda ner RFO från på sidan går till fileplanet och man behöver vara betalmedlem där för att ladda ner det, kan nån en annan mirror? Du behöver inte alls vara betalmedlem. Gör en gratis profil där så kan du ändå ladda ned. Du måste bara vänta lite innan du får börja ladda ned men du behöver då inte vara betalmedlem i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Är medlem på fileplanet och är inloggad, står this download is only available to subscribers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 RF-online verkar ha ett väldigt krångligt nerladdnings system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Är medlem på fileplanet och är inloggad, står this download is only available to subscribers. mhm, då måste det vara något speciellt med den downloaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 RF-online verkar ha ett väldigt krångligt nerladdnings systemah jag laddade ner mitt för snart 3 veckor sen och då fanns det kanske 5-6 sidor man kunde välja mellan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 RF-online verkar ha ett väldigt krångligt nerladdnings systemah jag laddade ner mitt för snart 3 veckor sen och då fanns det kanske 5-6 sidor man kunde välja mellan :/ Här fanns det annars med Gamershell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 jag tror det var den jag använde :P Bazti, namn, ras och server?(om du nu har fixat allt och börjat spela :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.