Khazar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 vet du hur man får en dragonachegör bara en egen j*vla tråd och fråga om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 mästersvärma med dragomfly(trollslenda). PS:hur mästersvärmar man? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 man svärmar många gånger PS:hur mästersvärmar man? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 men du kanske inte skylle gått till denna tråd från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 jag vet hur man får e jameleon att visa sej........man ska ha 3 stycken färgade flutterskotchar i trädgården... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
misis93 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag tror jag är på level 56 eller nått sånt ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 bara en fråga. är det lätt att få GS i det lilla skitspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ha diggerling och en gruva och så kommer det snart ett egg och rikta en höna pinata på det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JohnEngadahl Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 jag är på level 53 Vet någon hur man får cocodiletårar? :D Jag är inte alls säker på stavningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 jag är typ på level 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst drakraseri Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 jag är nivå 107 :P jag är på level 53 Vet någon hur man får cocodiletårar? :D Jag är inte alls säker på stavningen låt en cocoadile gråta på planterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebcl Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 vet nån av er hur man får zumbug nope, har ingen aning du matar en horstachio med björnbär och tusenskönor så blir den en zumbug Man köper en gruva och sedan diggels och en dag kommer det bara upp ett ägg då trycker dduså att en höna (kommer inte ihåg vad den heter) att värpa äggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.