Musten Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Hej! Jag undrar om min dator klarar av den.. Min dator har: CPU: Intel® Pentium® 4 CPU 2.93GHz CPU Speed: 2.94 GHz System RAM: 2.0 GB Operations System: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600) Grafik Kort: ATI Radeon HD 2600 Pro (ATI display adapter (0x9589)) Directx 9.0 DVD: TSSTcorp CDDVDW SH-S202J Såå.. Klarar den det? Redigerat 7 Januari 2008 av Apmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) www.canirunit.com Redigerat 7 Januari 2008 av CookieSmasher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Jag klarade allt förutom CPU'n.. Det ståg att det var rekommenderat 2,5GHz och Jag har 2,93GHz.. Redigerat 7 Januari 2008 av Apmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Om rekommenderat är 2.5 och du har 2.93 så klarar du dig väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jamen det stog att det inte klarade det.. kanske var för att jag har Intel och man kanske måsta ha Dual core.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Va står det brevid FAIL? Alltså till sidan av CPU. EDIT: Va betyder de här? "You Have: Videostyrenhet ()" , Videostyrenhet? o.0 Redigerat 7 Januari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Ja.. det står FAIL bredvid CPU Redigerat 7 Januari 2008 av Apmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Min dator klarar av spelet fint, inget lag eller liknande, så jag tror nog att din dator kan klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ja, men vad står det på för text brevid FAIL, som på min bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Crys* Jag såg bilden, sorry din dator kommer inte ens kunna starta den ''/ Om du ens lyckas installera det så kommer det komma upp en ruta när du startar spelet att du har för dåligt video card och sånna saker. Redigerat 7 Januari 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Va står det brevid FAIL? Alltså till sidan av CPU. EDIT: Va betyder de här? "You Have: Videostyrenhet ()" , Videostyrenhet? o.0 Det ser ut som om tjänsten inte kan se vad du har för grafikkort. Inga uppgifter om det publiceras i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.