sert219 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Tja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter? Citera
Gäst Multi Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Tja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter? Funkar väll me Photoshop? Citera
Katt Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Menar du genomskinlig bakgrund? Det går och göra med både photoshop och GIMP och ett antal andra program. Citera
sert219 Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Asså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av. Citera
Gäst Multi Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Asså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av. EDIT: råka klicka 2 gånger. E väll bara att spara ner bilden, lägga in i photoshop, göra ett nytt lager och rita på? Citera
sert219 Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Nej, jag måste ha programmet. Citera
Gäst 48893 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Ladda ner Gimp 2 eller PhotoPlus 6. Det sistnämnda är lite enklare. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.