SoraKairiRiku Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 ska jag köpa kingdom hearts 1? ha spelat 2:an och den ägde..eller e nästan klar^^ tycker ni att ettan var bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Du borde nog ha börjat med 1:an först! Men visst är den bra. f*n, är du KH f*n så är ettan ett måste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Du borde nog ha börjat med 1:an först! Men visst är den bra. f*n, är du KH f*n så är ettan ett måste. jag vet men hittade inte ettan när jag skulle köpa, var bara tvungen att spela nåt av dem^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 KÖP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 om du köper 1:an kommer du fatta storyn bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Ettan är mycket bättre än tvåan som jag faktist aldrig spelade ut pågrund av att det enligt mig var en stor besvikelse. Ettan är nog det bästa spelet jag någonsin spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Hur långt in i 2:an spelade du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ettan är mycket bättre än tvåan som jag faktist aldrig spelade ut pågrund av att det enligt mig var en stor besvikelse. Ettan är nog det bästa spelet jag någonsin spelat. Ooh f*n du har missat mycket killen... mitt råd, börja spela det igen, SNABBT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Har tyvärr redan sålt det. Spelade igenom alla världar utom Lejonkungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 köpp ettan först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 ett problem är att jag inte hittar ettan nån stanns...och mamma och pappa tillåter inte att jag köper från internet...fattar inte varf XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Jag tycker att ettan är mycket roligare att spela än tvåan (: enda nackdelen är att det inte finns "skip scene" på den. >_< Men tvåan känns som om själva storyn är mer "spännande", men det skulle den aldrig vart om jag inte spelat ettan först :3 Mitt råd, köp ettan (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg