admin Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Från och med nu så kan alla medlemmar skapa omröstningar (missbruk kommer dock rendera i varning). Det är även möjligt att själv nu kunna ändra ämnet/titeln på tråden man har skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 amen snällt för dem som har vip då, det var den enda anledningen jag köpte vip för/köper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag tror Admin har fått nått starkt i sig =) Han har gjort gratis grupper! NU är detta gratis :D Admin. skit kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Har väntat på detta i snart 2 år nu, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Coolt! Men vad ska man göra me omröstningskortet, då? :o amen snällt för dem som har vip då, det var den enda anledningen jag köpte vip för/köper..Men man får ju grön text på sitt namn, iaf. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Coolt det är bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 amen snällt för dem som har vip då, det var den enda anledningen jag köpte vip för/köper..Tänk positivt, nu så sparar du 20kr varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Åh... Jag trodde priset hade sänkts på föremålet "Ändra titel", eller nåt. XD Jaja, detta är också jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Så det är bara att köra på med omröstningar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 antar det men ska man skicka ett PM till admin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 antar det men ska man skicka ett PM till admin då?Haha, nej tror inte det, admin får dagligen typ 50 PM, om han då ska få ett vaaaaaaarje gång nån ska göra en omröstning när de nu också är gratis så kommer han får typ över 100st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Man tackar admin för den funktionen, som nu ej vip användare kan ha till godo. Men när man ska starta en en ny tråd, så får man väll ett altenativ om det ska vara en omröstning o.s.v ? Eller om jag har uppfattat det hela fel, att man måste köpa ett omröstningskort innan man kan använda. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.