maaakus Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Eftersom flera inte har fattar hur man skapar en omröstning får väl jag ta upp det nu isåfall. När ni skapar ett nytt ämne kan ni (under var ni skriver in Ämnesrubrik och Ämnesbeskrivning) välja Klicka för att hantera detta ämnes omröstning. Därifrån kan ni sedan hantera Omröstningstitel och Omröstningsinnehåll (dvs. svar). Man kan max starta 3 omröstningar per ämne. Nu hoppas jag att alla har förstått. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Eftersom flera inte har fattar hur man skapar en omröstning får väl jag ta upp det nu isåfall. När ni skapar ett nytt ämne kan ni (under var ni skriver in Ämnesrubrik och Ämnesbeskrivning) välja Klicka för att hantera detta ämnes omröstning. Därifrån kan ni sedan hantera Omröstningstitel och Omröstningsinnehåll (dvs. svar). Man kan max starta 3 omröstningar per ämne. Nu hoppas jag att alla har förstått. :) Bra, då hadde jag ju rätt, att man kan använda den funktionen vid start av ett nytt ämnne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hur ändrar man titel på sina trådar? Funkar inte med att hålla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hur ändrar man titel på sina trådar? Funkar inte med att hålla in. Gå in på Ändra (Full) och skriv helt enkelt in en ny titel och tryck på Spara ändrat inlägg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.