ELF Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Behöver man .NET framework 2.0 även om man har installerat 3.0 eller 3.5? För 2.0 tas ju inte bort automatiskt av installern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Om den gör det så antar jag att man inte behöva ha kvar den längre, om det är några spel eller program som inte funkar som innan kanske man kan nergradera. edit: missade att du skrev "tas ju inte bort" så det kanske blev ett dumt svar.. Redigerat 11 Januari 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 öö, va??? Jag har installerat net framework 3.0. Men 2.0 ligger ju fortfarande kvar. Men jag antar att det bara är att avinstallera 2.0 så får jag se om det räcker med 3.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Det är ju knappast så att de skapar framework 3.0 och endast har med de nya sakerna för att de tänker: "Alla har ju redan 2.0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Det är ju knappast så att de skapar framework 3.0 och endast har med de nya sakerna för att de tänker: "Alla har ju redan 2.0" Var ganska säker på det. Men eftersom det inte tas bort så trodde jag att det behövdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag tror nog att de behövs eftersom jag har sett nya program som det står att man behöver tillexempel runtime eller sånt tillexempel .NET 1.1 eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tror nog att de behövs eftersom jag har sett nya program som det står att man behöver tillexempel runtime eller sånt tillexempel .NET 1.1 eller nått. Du menar inte?: Detta program kräver .NET Framework 1.1 eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Man kan ju prova att ta bort det. Men för att vara på den säkra sidan så skulle jag ha kvar det. Det tar ju inte upp för mycket plats på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Man kan ju prova att ta bort det. Men för att vara på den säkra sidan så skulle jag ha kvar det. Det tar ju inte upp för mycket plats på datorn. Det är nog bara att installera det sen igen annars... Tar bort det idag efter skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.