GZT Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Seriöst, vad behöver du vara rädd eller ledsen för? Många bra kändisar som har/haft tandställningar, som t.ex. Corey Haim tror jag. Jag ska få tandställning näst, nästa vecka och är inte rädd ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Omg, jag har oxå vampyrtänder! :o :P WiCkEd Jag har också det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Vem har inte det? Det är helt normalt enligt mig. :P Well mina tänder är helst sjuka uppriktigt sagt.. Vissa av dom ligger liksom ner.. Men intefan får man tandställning.. "Vänta och se vad som händer" är allt man hör från dem. Ska nog börja gå till en privat tandläkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 För några år sedan kanske jag skulle få tandställning men nu så sa dom att tänderna rätade ut sig och jag behövde bara ta bort en tand sen var det fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jag ska få natt-tandställning(kallar det de för man ska använda den över natten) i slutet på april :( Fast jag har ju tur som inte behöver ha räls :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 öppna inte munnen :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 förhoppnings vis får jag det snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.