garkan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 jag satt ganska aggro vid datorn och var lite pissed of när jag ville spela lite wow , plötsligt när jag loggar in står det "Unable to validate game version." asså jag börjar bli helt less på blizzard som kan f*n inte fixa bugs men ändå fortsätter med nya patches! hur kan jag fixa detta.. och om någon säger nått om stavningen så kan du fatta att alla inte är så perfekta som du är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Om dt står att du har fel version av spelet, så.. har du d, Kolla efter ny patch på deras hemsida, om du har problem att få hem den från sj*vla spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Om dt står att du har fel version av spelet, så.. har du d, Kolla efter ny patch på deras hemsida, om du har problem att få hem den från sj*vla spelet.men jag har 2.3.0 .. den senaste :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Sigh.. 2.3.2 är senaste Dom säger ju själva att du inte har rätt version, så du har inget att skylla på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Kommer det fram "Unable to validate game version." när du laddar ner patch eller försöker logga in? Om det kommer när du installerar patchen så får du försöka igen. "Unable to validate game version." Brukar det stå när man ändrar realmlist / patchlist och sånt. Om du har det ändra tillbacks till vad det var från början. Om du inte har det kan du testa Start > Sök > World of warcraft så ränsar du allting och installerar om spelet. Fast kom ihåg att alla dina Screens försvinner då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Skyll dig själv om du har spelat på en olaglig server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Kommer det fram "Unable to validate game version." när du laddar ner patch eller försöker logga in? Om det kommer när du installerar patchen så får du försöka igen. "Unable to validate game version." Brukar det stå när man ändrar realmlist / patchlist och sånt. Om du har det ändra tillbacks till vad det var från början. Om du inte har det kan du testa Start > Sök > World of warcraft så ränsar du allting och installerar om spelet. Fast kom ihåg att alla dina Screens försvinner då. lättare att gå in på Start > Kontrollpanelen > Lägg till eller Ta bort program sen leta i listan, för t.ex. tar man bort allt i C:program:fallafel:wow:m00 så finns de säkert massor kvar, t.ex. i C:\program\mina dokument\xxxxxxx\blablabla men den kanske hittar dom om man sökert som du säger, men iaf lättare att gå in i kontrollpanelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 ExorZ: först måste man ju ta bort programet i kontroll panelen " Lägg till / Ta bort program" men sen efter man har avinstallerat finns det fortfarande massa grejer kvar, som wow mappen och massa filer. Om ens spel krånglar ska man ränsa alla filer och mappar och installera allt på nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 aja, vet inte hur det är för dig, men för mig tar den bort alla filer det spelet har, frågar ibland om man vill ta bort screenshots eller saves, bara mappen blir kvar.. tom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg