Hoppa till innehåll

Nån Jäkla Patch Grej..


garkan

Rekommendera inlägg

jag satt ganska aggro vid datorn och var lite pissed of när jag ville

spela lite wow , plötsligt när jag loggar in står det "Unable to validate game version."

asså jag börjar bli helt less på blizzard som kan f*n inte fixa bugs men ändå fortsätter med nya patches!

 

hur kan jag fixa detta..

och om någon säger nått om stavningen så kan du fatta

att alla inte är så perfekta som du är..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer det fram "Unable to validate game version." när du laddar ner patch eller försöker logga in?

Om det kommer när du installerar patchen så får du försöka igen.

 

 

"Unable to validate game version." Brukar det stå när man ändrar realmlist / patchlist och sånt. Om du har det ändra tillbacks till vad det var från början. Om du inte har det kan du testa Start > Sök > World of warcraft så ränsar du allting och installerar om spelet. Fast kom ihåg att alla dina Screens försvinner då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer det fram "Unable to validate game version." när du laddar ner patch eller försöker logga in?

Om det kommer när du installerar patchen så får du försöka igen.

 

 

"Unable to validate game version." Brukar det stå när man ändrar realmlist / patchlist och sånt. Om du har det ändra tillbacks till vad det var från början. Om du inte har det kan du testa Start > Sök > World of warcraft så ränsar du allting och installerar om spelet. Fast kom ihåg att alla dina Screens försvinner då.

lättare att gå in på Start > Kontrollpanelen > Lägg till eller Ta bort program sen leta i listan, för t.ex. tar man bort allt i C:program:fallafel:wow:m00 så finns de säkert massor kvar, t.ex. i C:\program\mina dokument\xxxxxxx\blablabla men den kanske hittar dom om man sökert som du säger, men iaf lättare att gå in i kontrollpanelen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ExorZ: först måste man ju ta bort programet i kontroll panelen " Lägg till / Ta bort program" men sen efter man har avinstallerat finns det fortfarande massa grejer kvar, som wow mappen och massa filer. Om ens spel krånglar ska man ränsa alla filer och mappar och installera allt på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...