Hoppa till innehåll

Speedhack


Gäst Habbo0Hotell

Rekommendera inlägg

Gäst Habbo0Hotell

Tjoo, jag är nu ute efter "Speedhack", om ni har någon nedladdningslänk där det går att ladda ner så får ni gärna skicka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissa varför jag vill hacka?

 

Det finns bara en andledning:

- Roligt att äga dom andra.

Japp, det är roligt det. Men det blir typ 99x roligare att äga dom om man tränar. B) Jag skulle iaff inte föreslå att hacka. Man bara pownar, och sen tröttnar man. Men iallafall, ditt beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver inte hacka för att äga o: o Speedhack e välla dt sämsta man kan ha som noob? ja menar dt går inte bara rRIKTIGT j*vla nabbt när dom ser dej tänk på att diu ska träffa dom ochså... Ett wallhack som man inte visar allt för bra är väl dt bästa om man nu e så dum att man ska hacka.,..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver inte hacka för att äga o: o Speedhack e välla dt sämsta man kan ha som noob? ja menar dt går inte bara rRIKTIGT j*vla nabbt när dom ser dej tänk på att diu ska träffa dom ochså... Ett wallhack som man inte visar allt för bra är väl dt bästa om man nu e så dum att man ska hacka.,..

Off-topic:

 

Du är inte 17 år, snarare 13-15.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå in på css fusk och leta efter nån som heter quest där...

skickar hemsidan senare

det står allt hur du gör att får speedhack!

 

Speedhack:

 

för att ladda ner speedHacK sök på google efter

cheat engine 5.3.

 

när du laddat ner och installerat så dubbleklickar du så att Cheat engine 5.3 öppnar.

 

Nu ska du trycka "no" på alla saker som kommer upp...

Nör du har hela programmet öppet så kollar du uppe i vänstra hörnet. Där blinkar det en sak.

Tryck där.

 

Det kommer upp en lista då, nere i något av hörnen så står det "windows list". Leta efter Counter strike. (du måste ha Counter strike på)

 

När du klickat där så kollar du på högra sidan. Där ska det stå "enable speedhack" tryck där.

 

nu ändrar du 1,0 till 10000,1 och sleep time till 1.

 

sen trycker du på ALT+TAB och tryck på Counter strike!

 

 

Det här fusket funkar till varje spel!

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver inte hacka för att äga o: o Speedhack e välla dt sämsta man kan ha som noob? ja menar dt går inte bara rRIKTIGT j*vla nabbt när dom ser dej tänk på att diu ska träffa dom ochså... Ett wallhack som man inte visar allt för bra är väl dt bästa om man nu e så dum att man ska hacka.,..

Off-topic:

 

Du är inte 17 år, snarare 13-15.

 

 

fattar inte? förklara järna i ett pm.. och om du refererar till min stavning har jag dysleksi...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Habbo0Hotell

Sluta gå offtopic!

Någon snackade om wallhack och det kan jag ju säga att jag redan har, men jag vill ha SPEEDHACK, FATTA!!!!!!! JAG VILL BARA HA NEDLADDNINGSLÄNK FATTA! SÅ SLUTA BRÅKA OCH SLUTA GÅ OFFTOPIC OCH PILLA MIG I RÖVEN!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta gå offtopic!

Någon snackade om wallhack och det kan jag ju säga att jag redan har, men jag vill ha SPEEDHACK, FATTA!!!!!!! JAG VILL BARA HA NEDLADDNINGSLÄNK FATTA! SÅ SLUTA BRÅKA OCH SLUTA GÅ OFFTOPIC OCH PILLA MIG I RÖVEN!!!!!!!!!!

jag tycker habbo0hotell har rätt faktiskt , så sluta gå off-topic.

men du asså ta det lungt för fasiken , sitt inte o bli arg på några

mobbande nördar som skriver world wide fyfan.

 

aja speedhack samt wallhack (om du är intresserad)

hittar du på följande länkar :

http://www.mpcdownloads.com/

http://mirc-scripts.de

 

 

ha så kult :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...