MaryJane Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hej ja ska köpa ett nytt chassi men ja vet inte var man kan få tag i snygga chassin jag vill helst ha plexiglag på sidan. Det ska helst inte kosta så mycket. Vet någon nån hemsida eller nått begagnat chassi som ja kan köpa för en billig peng? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Det ska helst inte kosta så mycket. Hur mycket är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 min avatar? är det snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Hej ja ska köpa ett nytt chassi men ja vet inte var man kan få tag i snygga chassin jag vill helst ha plexiglag på sidan. Det ska helst inte kosta så mycket. Vet någon nån hemsida eller nått begagnat chassi som ja kan köpa för en billig peng? :rolleyes: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=316295 eller http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=318093 Båda har bra luftflöde in ut och ut och får plats med grejer bara du inte tänker köra med till exempel 2x 9800GX2 eller något =) Angående andra alternativet, du kan justera hastigheten på fläkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 min avatar? är det snyggt?mm jag kollade på sånt chassi innan på netonnet för 1050kr.. :D men kollade också på det scorpion med. men köper nästa månad i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 <--- Chassit till datorn jag snart får. Vet inte så mycket om det mer än att det är väldigt stort, snyggt och går under namnet Soprano. En kille på företaget Corporate Express bygger den åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Kolla på komplett om du ska hitta snygga chassin...Jag tycker dom har rätt snygga och billiga chassin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Du bör inte köpa Chassi bara för utseendet, jag tror inte det är burken du ska glo på då du surfar och spelar. Många snygga chassin och som är billiga ligger på dålig kvalite, och att det kan va trångt och ingen bra luftflöde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Antec 900 is the shit om du ska ha ett snyggt VÄLKYLT chassi med plexi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Du bör inte köpa Chassi bara för utseendet, jag tror inte det är burken du ska glo på då du surfar och spelar. Många snygga chassin och som är billiga ligger på dålig kvalite, och att det kan va trångt och ingen bra luftflöde. Men ja behöver ett mindra chassi mitt är mega men den kan ju inte se ut hur som helst ju ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Antec NINE HUNDRED är helt klart ett prisvärt chassi, har inte själv men ska skaffa, dock har jag polare som säger att det har bra luftflöde och stänger ute ganska mycket ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Efter som alla tycker att det chassit är bra ska ja nog köpa det :P . men ja hittade ett chassi på tradera men har inte laggt nå bud än. men tack för hjälpen :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.