Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 GTA IV. Deras Physic Engine imponerar mig asså! (Rockstar Games.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 gta IV(GRAND THEFT AUTO4)lätt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Uncharted och Devil May Cry 4. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Call of Duty 4: Modern Warfare Ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 GTA IV, Assassins Creed, FIFA 08, Skate, Guitar Hero III osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Har själv inte PS3 men jag har spelat många spel. Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune och GTA4 är i alla fall bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Fick GTA IV idag! Grymt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 GTA IV och Oblivion. dom spelen håller i 15-20 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 GTA IV, CoD 4 kanske Haze blir bra ändå... Jag själv var ju sugen på att köpa det innan jag laddade ner demot... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slaktaren88 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag har army of two det är skit kul! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.