Gäst GTA1997 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Hej! Hur andvänder man katten som ljuddämpare, O Var finns saxen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Postal 2 är ett mycket sjuk spel som inte bör spelas av 10 åringar... inte av någon egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Katten sätter man på med att du har uppe ditt vapen sedan så scrollar du till katten och trycker "e" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Nu vet jag det för någon i klassen sa det!! har shar the pain och demot!! Hadde varit kul med saxar i båda! snälla hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Postal2 e ju fyfan olagligt i sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 att köpa/sälja ja!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Postal 2 är ett mycket sjuk spel som inte bör spelas av 10 åringar... inte av någon egentligen Det finns en ganska populär gayklubb i Malmö (bara så du vet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Postal 2 är ett mycket sjuk spel som inte bör spelas av 10 åringar... inte av någon egentligen Det finns en ganska populär gayklubb i Malmö (bara så du vet). off-topic .. HAHAHHAHAHAH NACHO DIN JÄVEL :D OMG ÄGD PEFSIN!! on-topic .. fuska.se - fusk & recensioner - PC - P - Postal 2 - Koder då vare klart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Ägd?? du förstår nog inte definitionen (stavning) av uttrycket "ägd". klart du känner till den klubben Nacho du brukar väl gå dit. men så förstår att en 10-årig pojke känner sig häftig när han spelar ett spel som han ej får spela fören om 8 år. jag tycker att dina pappor är mycket oansvariga som låter dig spela detta. ni får säga vad ni vill sen men detta är min åsikt. Redigerat 18 Januari 2008 av Pefsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Ägd?? du förstår nog inte definitionen (stavning) av uttrycket "ägd". klart du känner till den klubben Nacho du brukar väl gå dit. men så förstår att en 10-årig pojke känner sig häftig när han spelar ett spel som han ej får spela fören om 8 år. jag tycker att dina pappor är mycket oansvariga som låter dig spela detta. ni får säga vad ni vill sen men detta är min åsikt. Så nu hoppar du på trådskaparen som inte ens har gjort något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Låser då inläggen inte håller sig till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg