drage Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag försökte copiera en pokemon på silver som det ståg hur man skulle göra i fusken men det funka ju inte :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Gjorde du så här?: 1. ta bort den pokemon du vill kopiera 2. byt box 3. när du byter box så står det SAVING DONt PULL OFF THE POWER(eller nåt sånt då stänger du av! 4. wwooaallaa! DEn är kopierad! WARNING OM DU GÖR FEL KAN DIN POKEMON RADERAS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det funkar inte för mig heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det funkar på mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 kan man spara innan ifall den skulle raderas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det är det man SKA göra...annars kommer det inte att funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jo men kan man spara innan man försöker kopiera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja men asså spelet raderas inte!ja har kopierat fel många gånger men inget händer!allt blir som vanligt!om det inte funkar så händer det inget allt e som vanligt o inget raderas!!!om det funkar så funkar det men spelet raderas inte!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 det har vi aldrig påstått heller... vi sa att pokemonen kan raderas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag läste lixom inte ordentligt efter som det e många som säger att just "spelet"raderas... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 men..e det nån som vet vart man får eller hittar eller gör så att man kan hitta eller möta gymledaren i cinnabarön???till pokemon gul asså.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 du måste först ha klarat huset bredvid...där inne finns Secret Key vilket gör att du kan öppna dörren till gymmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg