Gäst Totorio Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 undrar eftersom jag håler på sälja min nokia n80 och har fått 2 bud ena på en SE P1 eller en SE W910 lutar åt P1:an men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Lättare om du berättar vad som är viktigt för dig. Själv har jag en K850i och är helnöjd. Enda nackdelen är väl den är lite seg i menyerna. Det är dock fixat i nya programvaran, men 3 är slöa med att släppa den. Sedan även att fingeravtryck syns på skalet lite överallt (flottmagnet). Men lägger man ner den i fickan så försvinner fingeravtrycken på skalet/baksidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 http://m3.idg.se/polopoly_fs/1.102831!...er/bd6ad408.jpg Köp en sån. Billig samt funkar den att ringa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 men jag ska ha en av dom. och admin jag vill ha mysik bra passningstid och mycke funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Båda har likadan passningstid och taltid.Gillar du lite avancerat och många funktioner så ta P1:an.annars tar du W910i:an eftersom den är lite enklare att förstå sig på.Det skiljer ju lite på priset också.Men för dig ska du nog ta P1:an fast det är dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 men jag ska ha en av dom. och admin jag vill ha mysik bra passningstid och mycke funktionerJag tycker nog att du ska ta W910i, jag har ju själv en W660i och är jättenöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Har för mig att 2 kompisar har W910. Om det är samma så är den bra. Men lite jobbig Bluetooth. Knapparna är lite hård också.(Siffrorna) Om det är samma som dom har. Har själv en W880i och är hel nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Båda har likadan passningstid och taltid.Gillar du lite avancerat och många funktioner så ta P1:an.annars tar du W910i:an eftersom den är lite enklare att förstå sig på.Det skiljer ju lite på priset också.Men för dig ska du nog ta P1:an fast det är dyrare. dom har inte samma passnings tid P1 har 440tim och W910 350 tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Om du vill ha den som musikmobil så ska du ju tänka på hur stort minneskort den klarar av. Min Samsung SGH D900 pallar nog bara 512 MB, men har ett 1GB och den hittar inte alla låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 p1:an, den e lätt skönast att använda imo ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tycker du borde ta w910i:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.