Gäst Youx Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 asså ja behöver hjälp till simcity 3000, det går skit för mej och ja kör på lätt xD men asså ja förlorar bara pengar ja tjänar inget!! ja har höga avgifter, låga löner, och dealer med grannan så ja får 240kr i månanden :P men kommer iallafall på 1200- vad ska man bygga för nåt så att byborna måste betala mej utan att bli så sura?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Prova att sänka skatten så att flera simmar (som betalar skatt) flyttar till din stad. Sen om du tycker att du har hyfsat med folk i jämförelse till utgifterna kan du höja skatten lite (inte så att de flyttar bort) och få ännu mer pengar. Det här funkar iaf i SimCity 4, antar att det är likadant i 3000 (har det, det är dock flera år sen jag spelade det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 men jag har ingen mer plats s¨dom kan bo på, få måste ja bygga större bostads område och jag har bara 166kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 men jag har ingen mer plats s¨dom kan bo på, få måste ja bygga större bostads område och jag har bara 166kr Det är tufft , du ska inte placera bostäder nära industrier iheller då flyttar många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Du kan väl låna lite pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 detta kan nog hjälpa dig :) http://www.fuska.se/spel/pc/sim_city_3000-s936.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Sim City 3000 är svårt innan man hittar hur man ska göra. Det är bra att bygga vägar, vattenledningar och elledningar till grannar så man kan erbjuda dem tjänster eller sälja vatten eller el till dem om de behöver. Det är ett bra sätt att få in mer pengar. Du bör även sätta in alla de förordningar som ger pengar. Tex de om spel och parkeringsböter. Sen är det bara att se till att alla invånare har det så bra de bara kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 hur gör man tex så dom får parkering böter då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Det är inget du styr över mer än att du antar den förordningen. Du får sen mer och mer pengar i månaden ju fler invånare du har i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.