Hoppa till innehåll

Vilken Server Spelar Fuska.se På?


Gäst TheWho
 Dela

Server och fraktion  

70 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,

 

Warrior = Nordrassil

Hunter = Aggramar

Shaman = Shattered halls

 

Alla är level 70.

Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,

 

Warrior = Nordrassil

Hunter = Aggramar

Shaman = Shattered halls

 

Alla är level 70.

Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.

 

Dela med oss av denna "anledning"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dela med oss av denna "anledning"

Kanske för att alla har en horde/alliance gubbe(dom flesta), då skulle alla bara rösta på både och och man skulle aldrig ens kunna se hur många hordes och hur många alliance de finns på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,

 

Warrior = Nordrassil

Hunter = Aggramar

Shaman = Shattered halls

 

Alla är level 70.

Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.

 

Dela med oss av denna "anledning"

 

Nu drar du upp en diskussion och går OT igen, allt för att försöka j*vlas med mig och få mig att se ut som en idiot. Se ExorZ inlägg, dessutom vill jag bara ha reda på en server och spelar man på RP så får man ta sin mains fraktion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,

 

Warrior = Nordrassil

Hunter = Aggramar

Shaman = Shattered halls

 

Alla är level 70.

Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.

Dela med oss av denna "anledning"

 

Nu drar du upp en diskussion och går OT igen, allt för att försöka j*vlas med mig och få mig att se ut som en idiot. Se ExorZ inlägg, dessutom vill jag bara ha reda på en server och spelar man på RP så får man ta sin mains fraktion.

 

Kanske för att du skriver så offensivt? Om du inte vill starta en diskussion så skriver man f*n inte "Det tycker du, men nej det borde jag inte", att inte dela med sig av sin anledning är töntigt och tyder på att du inte har något riktigt skäl till att göra det. Skriv vad du menar och försök inte hålla saker hemliga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,

 

Warrior = Nordrassil

Hunter = Aggramar

Shaman = Shattered halls

 

Alla är level 70.

Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.

Dela med oss av denna "anledning"

Nu drar du upp en diskussion och går OT igen, allt för att försöka j*vlas med mig och få mig att se ut som en idiot. Se ExorZ inlägg, dessutom vill jag bara ha reda på en server och spelar man på RP så får man ta sin mains fraktion.

 

Kanske för att du skriver så offensivt? Om du inte vill starta en diskussion så skriver man f*n inte "Det tycker du, men nej det borde jag inte", att inte dela med sig av sin anledning är töntigt och tyder på att du inte har något riktigt skäl till att göra det. Skriv vad du menar och försök inte hålla saker hemliga

 

Det är mycket vi vill, men det finns också skäl till att det inte blir eller är sin vi vill. Och nui har jag redan skrivit en anledning, vad är problemet? ._.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...