Dezen Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Tycker fortfarande det e skit, det ser snyggare ut men det e samma kassa skit kvalite på quizarna. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Det går ju att anmäla skitquizarna ;). Dock tror jag att moddarna har fullt upp med forumet, så ingen orkar kolla de anmälda quizarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Det går ju att anmäla skitquizarna ;). Dock tror jag att moddarna har fullt upp med forumet, så ingen orkar kolla de anmälda quizarna.Det är ingenting vi kollar. Det tar Admin hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Och alla quiz-anmälningar är omhändertagna. De flesta "sämre" quizarna hamnar i kategorin "Oseriöst". Tanken är att de och personliga quizar senare fram inte skall visas när man väljer "Alla kategorier" utan enbart visas när man väljer de kategorierna för sig själva. Förmodligen fixas detta inom några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Bör man anmäla "Om mig"-quizar? Är det personliga quizar dådå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Du bör anmäla "om mig"-quizar ifall de är skapade det här året och ligger i en annan kategori än Personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Vad gäller för Quizar om grupper, då? Tex om jag gjorde en quiz som bara handlade om min grupp, får jag då lägga den var jag vill? Och kan man anmäla Quizar ifrån förra året, om de är oseriösa? Redigerat 16 Februari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.