Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

jag hita dets spelet för typ 1 år sen sen efter 2 månader sluta jag för att jag hita ett nyt och nu har jag börjat ijen

LÄNK OCH INFO

här är en länk !!LÄNK!!

det för gratis men som i detflesta typ nya spel så kan du köpa några slaks pengar för riktiga pengar såm du kan köpa spesijela saker för i spelet i nåt som heter nosmate eller nåt

KLASER (typ job)

börjar som adventurer och kan bli swordman mage archer i job lv 10

efter det i lv 27 och job 10 (du börjar liksom om från börjar i job när du blir swordman mage eller archer)så kan man bli pajama (se i spelet eller fråga) och när man är i lv 36 och 20 job lv så kan mage bli red mage,swordman warrior och archer ranger och sen i lv 46 job 30 kan mage bli holy mage,swordman blade och archer assassin men man blir inte dem hela tiden

man får liksom ett sp card som dem heter såm man kan anvenda för att bli red mage worrior ets...

här är några alla kan bli jajamaru i lv 45 job 30 tror jag och chicken king costume (chicken king costume får man i en såkalad "raid" där man måste döda en boss eller nåt liknande) och det var alla "klaser"

hopas ni gillar nostale och helst INGA dåliga komentarer ;)

Redigerat av DragoNMarK
Skrivet

jag hita dets spelet för typ 1 år sen sen efter 2 månader sluta jag för att jag hita ett nyt och nu har jag börjat ijen

LÄNK OCH INFO

här är en länk !!LÄNK!!

det för gratis men som i detflesta typ nya spel så kan du köpa några slaks pengar för riktiga pengar såm du kan köpa spesijela saker för i spelet i nåt som heter nosmate eller nåt

KLASER (typ job)

börjar som adventurer och kan bli swordman mage archer i job lv 10

efter det i lv 27 och job 10 (du börjar liksom om från börjar i job när du blir swordman mage eller archer)så kan man bli pajama (se i spelet eller fråga) och när man är i lv 36 och 20 job lv så kan mage bli red mage,swordman warrior och archer ranger och sen i lv 46 job 30 kan mage bli holy mage,swordman blade och archer assassin men man blir inte dem hela tiden

man får liksom ett sp card som dem heter såm man kan anvenda för att bli red mage worrior ets...

här är några alla kan bli jajamaru i lv 45 job 30 tror jag och chicken king costume (chicken king costume får man i en såkalad "raid" där man måste döda en boss eller nåt liknande) och det var alla "klaser"

hopas ni gillar nostale och helst INGA dåliga komentarer ;)

verkar coolt ska testa har spelat wow förut så fast sen vart jag less på de så kollar efter webbspel:) tack för tippset

Skrivet (redigerat)

kul att du gila det :)

ochså glömde jag att skriva vad jag heter på spelet inan så det skriver jag nu

heter ender! är mage och har pajama sp card och red mage sp card är i lv 37 snart 38 och 20 job snart 21

på pajama är jag job 10 och på red mage är jag ochså 10 job ;)

nu har jag lagt in några bilder i mit album gå in här så hitar ni bilderna.:LÄNK:.

Redigerat av DragoNMarK

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...