Gäst TheWho Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Hur många ska införskaffa Warhammer Online när det kommer Q2? Själv ska jag troligen sluta med WoW och börja lira WAR istället då jag gillar PvP extremt mycket. Men en sak oroar jag mig för, spelet utvecklas delvis av EA. :/ Om ni inte vet vad Warhammer Online är för något så ta en titt på www.warhammeronline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Det är jag väldigt tveksam över. Jag kanske inte ens kommer ha tid och spela något mmorpg då de kräver mycket tid för att de ska bli kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 den videon som är på den sidan är ju en av de bästa som jag nånsin sett :) btw kommer det kosta i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 den videon som är på den sidan är ju en av de bästa som jag nånsin sett :) btw kommer det kosta i månaden? Troligen kommer det att kosta i månaden, ja. Har för mig att det är lite billigare än WoW så ungefär 70-100kr/mån skulle jag tro. OT: Har du chassit på din ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ja på deras FAQ så står det att de kommer ta en månadsavgift med olika betalningssätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 den videon som är på den sidan är ju en av de bästa som jag nånsin sett :) btw kommer det kosta i månaden? Troligen kommer det att kosta i månaden, ja. Har för mig att det är lite billigare än WoW så ungefär 70-100kr/mån skulle jag tro. OT: Har du chassit på din ava? jag har det chassit ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ja på deras FAQ så står det att de kommer ta en månadsavgift med olika betalningssätt. Ok, tack för den infon. :-) den videon som är på den sidan är ju en av de bästa som jag nånsin sett :) btw kommer det kosta i månaden? Troligen kommer det att kosta i månaden, ja. Har för mig att det är lite billigare än WoW så ungefär 70-100kr/mån skulle jag tro. OT: Har du chassit på din ava? jag har det chassit ja :) Me 2. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tror nog det kommer bli ganska många som börjar köra det, dock så är det bara ett MMORPG som är spelbart enligt mig och det är LOTRO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tror nog det kommer bli ganska många som börjar köra det, dock så är det bara ett MMORPG som är spelbart enligt mig och det är LOTRO! Har inte spelat det, men jag är ganska säker på att det kommer att ta över LOTRO väldigt snabbt. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Många hade stora förhoppningar om att LOTRO skulle konkurrera WoW på allra bästa sätt, men så var det inte, LOTRO uppdateras ganska ofta på dåligt sätt och PvP-systemet är uselt enligt mina kompisar som har spelat det. WAR kommer jag lungt testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Själv lirade jag aldrig PVP, gillar inte det, gillade mest att spelet hade bra grafik och att det var Midgård, man fick ju träffa gandalf, aragorn med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 CM är ju inte de bästa precis...de bryr sig inte så mkt om spelarna och IP bannar alla som tittar lite snett på dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.