simlar99 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 är det säkert att ladda ner gamemaker från yoyogames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag laddade ner gamemaker 6.1 från download.com men det borde nog gå från yoyogames också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 jag tror att det är 7.0 som fins på yoyogames fast jag vet inte om det är säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Det är helt säkert. Jag har gjort det flera gånger! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 LoL, att ladda ner något från dess officiella sida är väl det mest säkra man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 mm, men man måste ju vara säker:) man vill ju inte att någon tar över all data på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Det är som att fråga om det är säkert att dra hem burning crusade från blizzards hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Du behöver inte vara SÅ rädd för virus... Men hur eller hur när du laddar hem program så är det iaf säkrast om du laddar hem dem från tillverkarens hemsida. Redigerat 16 Januari 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.