johnjwj Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 ni hörde frågan... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Ehm.. Jag kan ... Motherlode - 50.000 SD ( Simdaler ) Kaching - 1.000 SD ( Simdaler ) Maxmotives - Maxar alla såna här hunger, blåsa, energi, osv. Det var dom jag kunde utan till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 jag kan: motherlode-50.000 simdaler maxmotives-höjer upp alla behovmätarna men inte en av dem MotiveDecay off/on-stoppar/startar alla behovmätarna Jag kan jätte många fler men orka skriva upp alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Motherlode maxmotives stretchskeletton kaching aging on/of unlockcareerrewards Jätte många andra orkar inte skriva <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jag kan motherlode maxmovites sen kan jag inga mer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Hmm... Motherlode - 50.000 kr Kaching - 1000 kr boolProp testingCheatsEnabled true - Höja och sänka mätare (behov & färdigheter) och massa andra alternativ om man håller inne shift och trycker på simmen! :) Ja.. det är dem jag kunde komma på.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Men kolla admins fusk till the sims2 det e ju asbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greyhorses Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Vad finns det för andra koder än Rosebud i Sims 1 ?? annars kan jag: Maxmotives - drar upp allt till max (t.ex hunger, blåsa osv) controlpets on (djurliv) - man kan styra husdjuren x) sethour/ set_huor - ändrar tiden aging on/off - stannar växt... UnlockCareerRewards - simmen får alla kariärsbelöningar :lol: Forcetwins - skriv in koden om simmen är gravid och få tvillingar :P kan många andra, t.ex hur man tar bort det suddiga på nakna simmar ;: men dom är så himla långa >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Kan kanske 10 fusk, men kommer inte ihåg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Battlefront2 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Men kolla admins fusk till the sims2 det e ju asbra det har du rätt i de äger undrar hur många fusk han har skickat in... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sab Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Motherlode maxmotives stretchskeletton kaching aging on/of unlockcareerrewards Jätte många andra orkar inte skriva <_< Vad e stretchskeletton ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg