Sandflygaren Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Min pappa har gjort ett Master-account, och sen gjorde vi ett sub-account, men när jag ska logga in så på mitt sub-account så står det bara "du kan inte logga in med en annans användar-ID (epostadress). Hur ska jag göra??? Snälla svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Använd din egen profil i stället för din pappas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag är på min Profil, där har min pappa gjort sitt, av nån anledning blev det så, men det går ändån inte att logga in på Sub account, även om jag gör en ny profil. Profil=Användare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 User = Andvändare Profil = Profil. Vet du inte vad en profil är rekommenderar jag dig att slå upp det i en svenska ordbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.