HabboRetrohot Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Hej! Här har jag nu lagt upp en guide om hur man moddar GTA: SA! ;) SA:MI Först så Laddar du hem SA:MI (san Andreas Mod Installer) HäR Packa up ZIP filen.. Öppna mappen ''San Andreas Mod Installer'' och dubbelklicka på ''San andreas mod installer v1.1'' Tryck next på alla, Sen klickar du finish. - Nu har du installerat SA:MI Hämta hem en mod Du kan hämta hem en mod HäR eller HäR Du behöver ej packa upp filen... Att installera modden. Öppna SA:MI... Klicka på ''Install a mod'' -> ''Browse'' Och ta den mod du laddat hem. (Endast Bilar) -> ''Continue'' -> ''Continue'' -> Välj vilken bil din mod ska ersätta, och välj namn (Då blir det lättare att hitta igen den ifall du är missnöjd) Och klicka ''Install'' Nu är det bara att köra GTA:SA. Hur man avinstallerar en mod. Att avinstallera är enkelt, Starta SA:MI v1.1 -> ''Uninstall a mod'' -> Klicka på Den du inte gillade/var less på Och klicka ''Unistall'' Det var allt för mej idag :D Ha det bra, men kom ihåg, klaga inte, bara skriv om det blev nåt fel i texten =b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolin154 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Hej! Här har jag nu lagt upp en guide om hur man moddar GTA: SA! ;) SA:MI Först så Laddar du hem SA:MI (san Andreas Mod Installer) HäR Packa up ZIP filen.. Öppna mappen ''San Andreas Mod Installer'' och dubbelklicka på ''San andreas mod installer v1.1'' Tryck next på alla, Sen klickar du finish. - Nu har du installerat SA:MI Hämta hem en mod Du kan hämta hem en mod HäR eller HäR Du behöver ej packa upp filen... Att installera modden. Öppna SA:MI... Klicka på ''Install a mod'' -> ''Browse'' Och ta den mod du laddat hem. (Endast Bilar) -> ''Continue'' -> ''Continue'' -> Välj vilken bil din mod ska ersätta, och välj namn (Då blir det lättare att hitta igen den ifall du är missnöjd) Och klicka ''Install'' Nu är det bara att köra GTA:SA. Hur man avinstallerar en mod. Att avinstallera är enkelt, Starta SA:MI v1.1 -> ''Uninstall a mod'' -> Klicka på Den du inte gillade/var less på Och klicka ''Unistall'' Det var allt för mej idag :D Ha det bra, men kom ihåg, klaga inte, bara skriv om det blev nåt fel i texten =b skit bra nu vet jag vad den där moden e till för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Bra guide men detta viste jag redan :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Mycket bra guide, kan hjälpa många :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 skit bra guide men visste deta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Bra guide :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg