FreakyStyley Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Hej jag har börjat fundera på att börja köra Lotro, så här kommer några frågor... 1. Är det värt pengarna? 2. Hur mycket kostar det i månaden? 3. Är det svårt? 4. är Shadow of Angmar ett expansion? Typ att man måste ha det första? Svara gärna före 14 februari då är det min födelsedag ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 1. Enligt mig så ja! 2. ca 100kr/månad 3. Nej, man levlar ganska snabbt 4. Nej, spelet heter Shadow of Angmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Det betyder att jag ska köpa det`? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 testa trailen först :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 http://www.lotro.com/trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Har du tagit den?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Kört BETA, Trial och riktiga spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) För der står "Free Trial available in North America, Australia, and New Zealand only." men kan jag ta den ändå? Redigerat 15 Januari 2008 av LIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag vet att tråden är lite gammal men den kan ju vara till hjälp för andra ändå. 1. Är det värt pengarna? Svar: Ja enligt mig som tog ett erbjudande efter jul så man kunde spela för 65kr/mån. 2. Hur mycket kostar det i månaden? Normal MMORPG kostnad. 3. Är det svårt? Njae påminner som sagt om ett MMo, men taktik är nödvändigt på de svårare instancerna. Det går dock att sola ganska mkt quester när man lvlar. 4. är Shadow of Angmar ett expansion? Typ att man måste ha det första? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Lotro är en sämre version av World of Warcraft in my opinion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.