Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 För CZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Så man kan inte bara köra Condition Zero..för jag trodde att det var ett eget spel där man inte behövde hl och vanliga cs som man laddar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 nja asså inte helt säker men steam tror ja man måste ha iaf nästan säker plus att man får cd key med i cz så tror ja ångrar mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 nope CS:CZ ska va ett eget spel singel player till CS och det ä patchat till 1.6 när man köper det och sen finns nya banor i CS:CZ som inte finns i CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Bra förklarning Tack Silver :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 när man har laddat ner steam då är cs där inne väl annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 nope CS:CZ ska va ett eget spel singel player till CS och det ä patchat till 1.6 när man köper det och sen finns nya banor i CS:CZ som inte finns i CS det är ett eget spel man behöver inte ha något annat cs eller half life annars så står det att det är ett expanision pack men det finns inget cs där man måste ha half life tror jag :huh: Men jag har beställt cs cz på webhallen och där stod det inget om att man behövde half life och det är inte ett fast man kan köra uppdrag på cs också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 HJÄLP MIG SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 när man har laddat ner steam då är cs där inne väl annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla av instaera cs.sen laddar du ner det igen.skriv in cd-keyen.sen ladda ner steam.så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 men jag har steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 menar du att jag ska avinstalera cs på half life gene... så har jag gjort det men det står samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 konnstigt,då vet jag faktiskt inte. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.