Hoppa till innehåll

Counter Strike

dragon_66

Rekommendera inlägg

• Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

när man har laddat ner steam då är cs där inne väl

annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla

vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nope CS:CZ ska va ett eget spel singel player till CS och det ä patchat till 1.6 när man köper det och sen finns nya banor i CS:CZ som inte finns i CS

det är ett eget spel man behöver inte ha något annat cs eller half life annars så står det att det är ett expanision pack men det finns inget cs där man måste ha half life tror jag :huh:

Men jag har beställt cs cz på webhallen och där stod det inget om att man behövde half life och det är inte ett fast man kan köra uppdrag på cs också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man har laddat ner steam då är cs där inne väl

annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla

vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla

av instaera cs.sen laddar du ner det igen.skriv in cd-keyen.sen ladda ner steam.så funkar det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...