dragon_66 Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 men är du säker på att man ska avinstalera bara cs i half life gene.... inget mer :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount. Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 (redigerat) cs suger Cs suger INTE 100 inlägg!! :D Redigerat 19 Mars 2004 av StriD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 cs suger Cs Aeger Bäverballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount. Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira.. men jag har steam jag har en acount cd key är problemet jag tar den cd key som e på half-life generation fodral men det står så här steam vas unable to rigester your cd key eihther your pruducts s cd key matches one alredy used in our data base or is invalid please double check to self if you ve mistyped you key, I,L and 1 can look alike ,as can V and Y and 0 and O vad f*n betyder det snälla hjälp :( :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Att den antingen redan används av någon annan, eller så har du skrivit in den fel. 1, L och I kan se likadana ut, likaså O och 0, Samt Y och V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Att den antingen redan används av någon annan, eller så har du skrivit in den fel. 1, L och I kan se likadana ut, likaså O och 0, Samt Y och V. jag tar bara den cd key som står på hal-life gene... fodralet är det den :unsure: föresten vad betyder dom där I L V.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Du får väl ta och kontakta Sierra det har jag gjort, har samma problem, så det är bara vänta och se om dom kan fixa det.. Annars får man väl köpa en ny box.. (Cd-key) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Isället för att köpa en ny "box" köp bara det half-life man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jo det kanske är smartare att bara köpa Halflife, billigare iallafall.. Men innan du köper ett nytt kontakta Sierra som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (sniff @ 19/03-2004 18:36:58) sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount. Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira.. men jag har steam jag har en acount cd key är problemet jag tar den cd key som e på half-life generation fodral men det står så här steam vas unable to rigester your cd key eihther your pruducts s cd key matches one alredy used in our data base or is invalid please double check to self if you ve mistyped you key, I,L and 1 can look alike ,as can V and Y and 0 and O vad f*n betyder det snälla hjälp :( :D En annan användare änvänder din cd-key, fixa en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (Broder Kassler @ 20/03-2004 10:13:47) (sniff @ 19/03-2004 18:36:58) sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount. Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira.. men jag har steam jag har en acount cd key är problemet jag tar den cd key som e på half-life generation fodral men det står så här steam vas unable to rigester your cd key eihther your pruducts s cd key matches one alredy used in our data base or is invalid please double check to self if you ve mistyped you key, I,L and 1 can look alike ,as can V and Y and 0 and O vad f*n betyder det snälla hjälp :( :D En annan användare änvänder din cd-key, fixa en ny! hur :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.