dragon_66 Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 SNÄLLA kan någon hjälpa mig ni får 5poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 5p?? alldeles för lite!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 SNÄLLA kan någon hjälpa mig ni får 5poäng Du har kanske köpt det begagnat.eller så måste du bara köpa en ny.nån har din och vi vet iten varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 :P du borde gå till afären och sen säg att CD-keyn är upptaget sen ska du få ett tele nr. så var det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 FILE PLANET SUGER!!!!!!!!! jag försökte ladda hem Battlefield 1942 demo där men det stog att jag skulle köpa det för skit mycket pengar ett demo kan ni fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (PePsodenT @ 20/03-2004 11:13:47) (sniff @ 19/03-2004 18:36:58) sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount. Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira.. men jag har steam jag har en acount cd key är problemet jag tar den cd key som e på half-life generation fodral men det står så här steam vas unable to rigester your cd key eihther your pruducts s cd key matches one alredy used in our data base or is invalid please double check to self if you ve mistyped you key, I,L and 1 can look alike ,as can V and Y and 0 and O vad f*n betyder det snälla hjälp :( :D En annan användare änvänder din cd-key, fixa en ny! Eller köp nytt Half-Life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Man kan ladda ner 1.6 på www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 När jag slår in sv_gravity [2-9999] så är det helt normanlt den rounden när jag slår in det förutom att när jag hoppar så kommer jag inte ner, på dom andra rounderna så går alla jätte slöt och man kan inte hoppa, kan någon förkalra varför? Och Skutt genom väggar koden funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.