Nimtro Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 När jag avinstallerade spelet Mafia så gick det, men mappen är fortfarande kvar i C:/Program/Mafia och i start -> program -> mafia. Men när jag ska ta bort mappen så går det inte, utan det kommer upp en ruta istället och där står det: ''Det går inte att ta bort fil. Det går inte att läsa från källfilen eller källdisken.'' Och när jag ska ta bort från start -> program -> mafia så går det inte heller. Så är det någon som vet varför rutan och det kommer upp, och att det inte går att ta bort mappen och i start. Skulle vara tacksam för svar. Citera
Katt Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Starta datorn i felsäkert läge och ta bort mappen. Citera
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Man brukar ´kunna ta bort sådanna mappar efter att ha startat om datorn... Citera
Nimtro Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Jag gick in på felsäkert läge men det gick ändå inte, det stog samma sak om att det saknas en fil eller något sånt. Och jag startade om datorn också den dagen jag avinstallerade spelet men det gick ändå inte. Men det är ingen mapp som måste tas bort bara att det tar plats. Men finns det någon annan lösning att ta bort mappen så säg gärna vad man ska göra. Citera
SlimShady Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Skrivet 15 Januari 2008 Konstigt för dessa saker som vi har nämt har alltid funkat.. Citera
Katt Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Okej, starta datorn i felsäkert läge med komandotolk. Skriv detta när kodrutan kommer upp: DEL "[filnamn]" /F /S MED citattecken! Ersätt [filnamn] med hela sökvägen till mappen. Exempel: DEL "C:\lol" /F /S Om du vill ta bort mappen lol. Redigerat 16 Januari 2008 av Katt Citera
SlimShady Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Skrivet 17 Januari 2008 Okej, starta datorn i felsäkert läge med komandotolk. Skriv detta när kodrutan kommer upp: DEL "[filnamn]" /F /S MED citattecken! Ersätt [filnamn] med hela sökvägen till mappen. Exempel: DEL "C:\lol" /F /S Om du vill ta bort mappen lol. Smart! :D Visste inte att man kunde göra det. :P Citera
Katt Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Skrivet 17 Januari 2008 Jo, men det kanske inte funkar iaf, har aldrig gjort det. Men teoretiskt sett borde det gå. Om det inte går, så säg om du fick nått felmeddelande, och vad det står, luzzai. Citera
Nimtro Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2008 Det funkade tydligen inte. För jag skrev DEL ''C:\Program\Mafia'' /F /S Men det gick inte. Och så stog det: Felaktigt syntax för filnamn, katalognamn eller volymetikett. Citera
Katt Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Skrivet 18 Januari 2008 rd "C:\Program\Mafia'' Prova detta. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.