Gäst DamelQ Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Ja till alla, Ärsom ingen av dom rustningarna ingår i member skapet för allt av det där förutom black är Rune skulle jag säga ;) Go for it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Wizard (G) är nog det enda som man måste vara member för tror jag. Redigerat 18 Januari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Wizard (G) är nog det enda som man måste vara member för tror jag.Du tror fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Zamorak annars >.< Du kan ju bara checka: www.runehq.com Redigerat 19 Januari 2008 av Toxin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 (redigerat) Wizard (G) är nog det enda som man måste vara member för tror jag.Du tror fel. Säkert? Hade för mig att man bara kan använda på member. Men skitsamma ;: Redigerat 22 Januari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Wizard (G) är nog det enda som man måste vara member för tror jag. Du tror fel. Säkert? Hade för mig att man bara kan använda på member. Men skitsamma ;: Du tror heeelt fel ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) den armorn med röda ändar heter zamorak. du kan använda allt i free utan quests. P.S. Du måste göra dragon slayer innan du kan använda plate bodyn till saradomin, guthix, zamorak då det är samma som rune platebody fast bara en ny färg runt den :P Redigerat 16 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Som sagt, ja till alla och jag kan också bekräfta att ArsenalGeek har helt fel. @Dezen: Det var jag som fick dig att börja spela RS för sisådär 5 år sedan. Om du nu minns mig. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Som sagt, ja till alla och jag kan också bekräfta att ArsenalGeek har helt fel. @Dezen: Det var jag som fick dig att börja spela RS för sisådär 5 år sedan. Om du nu minns mig. ;D Åhhh.. Vad hette du på den tiden? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Ja du kan änvända alla dom dära utröstningarna :D.Men det kostar mycket för gratis spelare med gutix o allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg