Hoppa till innehåll

Myter I Gta Iv


oddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Det finns en serimördare. HAr för mig han hette eddie low och är även en random snubbe som man gör random uppdrag åt. Han skriver även en blodd någonstans.

Läste även om honom på Liberty Tree.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

aliens finns f*n inte, det ska vara ett seriöst spel och det konstigaste är hjärtat som jag skrev hur man kommer till innan, som folk har hittat än iaf. men jag har faktisk hört på radion att det går runt en seriemördare, vet inte om han finns dock...

Källa på det tack, ett seriöst spel kan mycket väl innehålla aliens om det finns ett hjärta. -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

aliens finns f*n inte, det ska vara ett seriöst spel och det konstigaste är hjärtat som jag skrev hur man kommer till innan, som folk har hittat än iaf. men jag har faktisk hört på radion att det går runt en seriemördare, vet inte om han finns dock...

Källa på det tack, ett seriöst spel kan mycket väl innehålla aliens om det finns ett hjärta. -.-

 

Då kan ju The Darkness innehålla King Kong eller? Där finns hjärtan. Det behöver ju inte betyda att det finns Aliens. Kanske om det fanns ett hus med ett laboratorium där det var nån som undersökte aliens kanske. Men att de går runt på stan? På det sättet tror jag inte de finns.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...