igglypuff Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hej! I morse när jag startade datorn och skulle spela lite World in Conflict så fick jag en bluescreen när jag startade spelet, det samma hände när jag försökte se på video eller spela andra spel, så jag försökte lite grann med att fixa det men utan någon större framgång. Nu för ca 30 min sedan gjorde jag då en systemåterställning... Instalerar om drivrutiner och så och nu funkar spel och video, men en sak är grovt fel, innehållet i mappen "Mina Dokument" är helt försvunnen, all min musik, alla filmer mm. är borta! :o De kanske togs bort under systemåterställningen men dock står det fortfarande när jag kollar under C: att jag bara har ca 10GB utav 275GB, så filerna måste finnas kvar någonstans på hårddisken. Det jag undrar är, vet någon var dessa filer kan finns, mitt gamla konto finns kvar under "Documents and settings" men det går inte att öppna den mappen utan det står: "C: -> Documents and Settings -> HP_Ägaren är inte tillgänglig. Åtkomst nekad.". Finns det något sätt att öppna den mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Varför skadade du en en användare? Försök ta dig in som administratör för att komma åt filerna. Annars kan du ju skaffa en extern hårddisk och en Linux-Live-CD och boota upp och spara filerna du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Antar att du menar "skapade" en ny användare, men det hände när jag gjorde systemåterställning, men aja, formaterat datorn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.