toffe Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hej, När jag ska Inportera in min egna spraylogo så står det att "spraydata kunde inte läsas. du har inte behörigheten." Hur ska jag göra ? skulle vara tacksam för svar .. /toffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 du har språket på svenska va?? ... byt till eng de hjälpte för mej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vilken version av cs kanske hjälper oss lite på vägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Toffe* Det menas att filen på logan inte kunde läsa, eller att den ligger fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vilken version av cs kanske hjälper oss lite på vägen?jag tror det står "CSS"..är inte säker :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) options, import spray, o sen ska du bläddra upp nåra gr o ta, Documents and settings, sedan din dators namn,, sen om du har den på skrivbordet hitta då skrivbordsmappen, markera din spraybild. o sendan ok, reconnecta sedan från och tll servern.. om detta ej funkar så har din spray fel filstorlek.. Redigerat 29 Januari 2008 av Agito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Eller fel typ av fil, txt, fls, mp3 dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg